Lorania
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Lorania

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Piirtoaddiktisen päiväannos

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Piirtoaddiktisen päiväannos Ma Syys 10, 2012 12:55 pm

Aida

Aida
Pääjehu

Aina sama otsikko, olen uskollinen!

Tilanne uuuu!
-narrille Reenaa (tehty)
-
-

Hommahan on niin että piirtäminen on parasta, välillä inspaa ja välillä ei mutta silti on aina kiva piirtää.
HALUAN TRADEILLA koska tradeilu on parasta. Jos pyydät oikein kauniisti voin käskystä tehdä arttiakin. Mutta tradeilu on silti parasta.

Jos et ole vakuuttunut taidoistani (taidottomuudestani) käsitellä julmasti kullannuppuasi mallina, käypä kurkkaamassa joko omien lapsosteni esittelyt tuolta alhaalta allekirjoituksesta:)

Viestiä alle jos olet kiinnostunut löytämään elämänkumppanisi!!!!



Viimeinen muokkaaja, Aida pvm Pe Toukokuu 03, 2013 11:57 am, muokattu 3 kertaa

2Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Ma Syys 10, 2012 1:44 pm

narri

narri
Untuvikko

rakkaani, minullehan piirrät ilman vastapalveluksia eikös juu ! tosin voin totta kai vastalahjan tehdä, kestosta en kyl voi luvata mitään ko on esim. liikaa kuvia tällä hetkellä kesken mutta mutta olen ahne lapsi ja vaadin silti kuvallisuuksia !

3Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Ti Syys 11, 2012 5:22 am

Aida

Aida
Pääjehu

Luonnollisesti ainahan mun täytyy rakastella hahmojas kynilläni hähähä! Ja kyllä sinäkin joskus joudut mun ahneuteni ja vikinäni edessä myöntymään ja tekemään taideteoksia mun palleroista mutta hihihihihihihihihihihihii.
Sopii tietysti näin taka-ajatuksilla-ilman-vasta-artteja:--)

Haluatko Reenan vai Korpin kovaan kohteluun?>:))

4Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Ti Syys 11, 2012 7:13 am

narri

narri
Untuvikko

kyllä minäkin vielä joskus raiskaan jonkun hahmosi kynilläni, älä huoli ! joudut vain hetken odottelemaan, oi elämäni ilo ja valo.

ja tuotaaaaaa piirrähän vaikka Reena C:

5Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Ti Syys 11, 2012 12:35 pm

brainchild

brainchild
Pääjehu

Dappadippaduu, mä haluun piirtää Aljaksanderin, jossei haittaa <: mitään en tarttee vastapalkkioks, mulla tais olla sulle muutenkin trade piikissä? Muistelisin vähän niin!

http://kumisaapas.net/lorania

6Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Ti Syys 11, 2012 12:50 pm

Aida

Aida
Pääjehu

Käskystä oi minua valoon ohjaava guruni!
Ja aaaaaaaaaaaaa bc! :--------------------------D En oiskaan muistanu voi eii oot niin kultanen ahaha! Mut kyllä mulle sopii mitä parhaimmin tämä hihii hohoo!

7Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos La Loka 13, 2012 3:38 pm

Aida

Aida
Pääjehu

Oisko kellään uutta uhria tarjolle?:-----))

8Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Su Loka 14, 2012 11:14 pm

Dreamer

Dreamer
Untuvikko

Multa voisit uhrin ottaa :'D itellä onki muuten kesken eräs teikäläisen siivekkäistä, värit ku vain sais pintaan...

9Piirtoaddiktisen päiväannos Empty Vs: Piirtoaddiktisen päiväannos Ma Loka 15, 2012 6:19 am

Aida

Aida
Pääjehu

Oivoivoivoi äääää! Mahtavaisaa, saa nähdä vielä kenelle haluan tehdä oikeutta, mutta valmista kuvaa tupsahdelkoon tännepäin sitten kun se on valmiina jes sun herkkupollet nam!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa