Lorania
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Lorania

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

PIIRTOADDIKTISEN -narri!

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1PIIRTOADDIKTISEN -narri! Empty PIIRTOADDIKTISEN -narri! Ma Syys 17, 2012 12:54 pm

Aida

Aida
Pääjehu

Tänne tulee kaikki tuotokset, ne, jotka on tilattu tästä topikista, sekä myös le yllätysartit, jos innostukseni joskus sellaisiinkin yltää.
Ensinnäkin, anteeksi.

Toiseksi,
Reena on pits
PIIRTOADDIKTISEN -narri! Pits
Tää ei oo oikee versio. Oon vielä vähän vaiheessa koska oon ollu niin hyvä opiskelija, mut tuli huono omatunto joten koitin lieventää sitä tällä mutta nyt kyllä hävettää.
Ole hyvä siis vaan :DDDDDD
Se on muuten sit taidetta.

Kolmanneksi, tällä kertaa olen tosissani:
Reena aikuisten oikeesti
PIIRTOADDIKTISEN -narri! IMG_7445_zpsb5cf1c14
En edelleenkään suostu tekemään taustoja ja tekniikka on mua vastaan. Hyvää ruokahalua kuitenkin! Piirtopöytä ja hyvä kuvankäsittelyohjelma ois jees kans.



Viimeinen muokkaaja, Aida pvm To Syys 27, 2012 9:49 am, muokattu 2 kertaa

2PIIRTOADDIKTISEN -narri! Empty Vs: PIIRTOADDIKTISEN -narri! Ti Syys 18, 2012 12:57 pm

brainchild

brainchild
Pääjehu

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anteeks. Mutta sain silti hyvät naurut tästä! Pits. Pitäisköhän munkin lohduttaa sua moisella kun Aljaksandr on vielä vaiheessa.. Hehe. No, ehkä mä annan teidän lukiolaisten sekoilla ja sairastan täällä himassa venaillen, että peliseuraa saapuu! Mutta siis, hieno on. :DDDD

http://kumisaapas.net/lorania

3PIIRTOADDIKTISEN -narri! Empty Vs: PIIRTOADDIKTISEN -narri! Ti Syys 18, 2012 1:12 pm

Aida

Aida
Pääjehu

Kyllä nimeomaan sun pitäis lohduttaa mua vastaavalla Aljaksandr-muotokuvalla, ei pööpöily oo vaan lukiolaisten yksinoikeus:DD

Mutta kiitan rakentavasta kritiikistä ja arviostanne!

4PIIRTOADDIKTISEN -narri! Empty Vs: PIIRTOADDIKTISEN -narri! Ke Syys 19, 2012 12:35 pm

Aida

Aida
Pääjehu

!!!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Korppi (narri)
» Ceylonition (narri)

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa