Lorania
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Lorania

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mille repesit viimeksi

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Mille repesit viimeksi Empty Vs: Mille repesit viimeksi Ke Syys 05, 2012 2:15 pm

brainchild

brainchild
Pääjehu

Pakko nyt sanoa tää teille, koska oon tositosi hämmentynyt..

Elikkä menin ABC:llä (se huoltsikka kehvelit;>) vessaan. Noh, astuin tähän isoon valaistuun WC-tilaan, jossa oli hyvin hyvin eksyneen näköinen vanhahko nainen. Ei kuitenkaan mikään eläkeläinen, että semmonen keski-ikäinen? Tässä vaiheessa en kiinnittänyt huomiota just ollenkaan, vaan kävelin vessaan ihan tyytyväisenä.

Skipataan se vessassa asiointi, ja ollaan siinä tilanteessa, että kävelen vessakopista pois. Nainen on edelleen siinä lavuaari/aulatilassa, ja seuraa jokaista askelta jonka otan. Rupesin vähän hämmentymään, mutta menin kuin meninkin pesemään käsiä. Näin siinä sitten peilin kautta kuinka nainen kattoo jokaikisen mun liikkeen, sen kun otan saippuaa ja sen kun huuhtelen käsiä??!?! Okei, rupesin vähän jo häiriintymään, ja päätin poistua paikalta nopeasti.

Just kun olin pääsemässä ovelle (jossa ei siis ole ovea vaan se on semmonen oviaukko juunou, poistumistie) se nainen huutaa mun perään. "Hei anteeks...", tosi sillee epämääräsesti. Aattelin et voi jumpe, nyt sitä mennään, ja käännyin hymyillen naisen puoleen ja kysyin että miten voin auttaa (ahh, huomaa kun oon asiakaspalvelutöissä ni vedän heti tommosen roolin päälle kun joku kysyy jotain...). Sitten tää nainen läväyttää:

"Voisitko kertoo miten täältä pääsee ulos?"

.................... Ilmeeni: O______________________________Ô "Tästä?" Seisoin siis siinä oviaukossa, joka oli myös naisen naaman edessä. Sitten se vaa hymyili ja naurahti, mä käännyin ja miltei juoksin sieltä ulos kun meinasin purskahtaa nauruun tai itkuun. En ollu ihan varma mitä mä siinä vaiheessa aattelin. En jääny ees kattoo, löysikö se tiensä ulos sieltä vessasta...

Nyt siis kysymys: MITÄ HITTOA??:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Olikohan se joku dementikko.. Niin nuorena? Vai kuvittelinkohan mä kaiken..

http://kumisaapas.net/lorania

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Mitä kuuntelit viimeksi?

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa